Stichting promotie Bodegraven-Reeuwijk bestaat in 2021 vier jaar en heeft zich ontwikkeld tot een professionele marketingorganisatie voor Bodegraven-Reeuwijk. Er is een meertalige website, de stichting is actief op social media en werkt samen met Cheese Valley en Groene Hart Verbinders.

In 2021 ligt de focus op de aansluiting bij stichting De Kaashandel (VVV en Kaasmuseum), Het Groene (H)arthuys (platform voor Kunst, Cultuur en Historie) en het Streekmuseum in Reeuwijk. De stichting wil zich nog meer profileren in het groene Hart als professionele marketingorganisatie voor Bodegraven-Reeuwijk. Verder is er aandacht voor het groeiend aantal taken van de stichting en de bemensing.
Om te voorkomen dat de toestroom van recreanten overlast veroorzaakt door bijvoorbeeld zwerfvuil achter te laten, is samen met de Zwerfafval Challenge een bewustwordingscampagne gestart en zijn er op verschillende locaties dispensers geplaatst met vuilniszakken. Dit gebeurt onder de naam ‘Bodegraven-Reeuwijk, Buitengewoon Schoon’.
Bron: raadsinformatiebrief 56